Tuesday, September 7, 2010

annyira nem bírom ezt a változást amin túl megy az om... :c csak hogy mindenki értse.
nem a legjobb. nélküle nem megy a dolog.
talán igaza volt Kelcnek, Said túltette magát rajta, én is túl kell tegyem.
nem is tudom... szomorú dolog hogy változott, szomorú vagyok miatta, de ha úgy gondolom hogy én -> világ , és nem én->om, akkor még mindig ott vagyok h "om az egyetlen" és hogy "mi" vagyunk az om, nem "ti" vagytok az om.
fájna ha ellenem lenne a csapat, még az is, ha nem tudnék részt venni.
de nem tudom, már nem tudom miben kell részt venni.
már nem a régi, és... ez elgondolkoztat. :(
úgy gondolom kiszállok. mert fáj. és el akarom felejteni.
fbsek hagyjanak. arra a szarra nem vagyok kiváncsi. mn elvágta a kötelet, ez nem így megy; mikor te vagy a főnök, nem lehet csak úgy lemondani mindenről és elmenni. úgy eltapostad a becsületed, mint én a füvet.
pénzéhes majmok. ez nem csak egy "jaj, fogd már fel hogy változik", ez több. nem egy lépésel lépte túl a határt, hanem ezerrel.
NEM.

No comments:

Post a Comment